onsdag 15 september 2010

2010910-11 Mary Kay seminarie scandinavium Göteborg

Jag har nyligen varit på en två dagars utbildning med mitt jobb som fristående hudvårdskonsult inom Mary Kay. Det har var två härliga dagar med mycket inspiration. Jag blev så inspirerad av dessa två dagarna att vi direkt dagen efter jag kom hem gjorde vid ett rum som jag ska ha som mitt mary kay rum.




Här är några kvinnor som har kommit lååååångt i sin Mary Kay karriär, kul att se och höra



På fredagskvällen var det awards night och då skulle man vara såhär fin, kul, kul att få köpa sig en balklänning igen:-)

Här är två av mina kollegor från Helsingborg. Tjejen i mitten har varit så duktig under året så hon fick ta emot en diamantring på scenen som tack för sina goda insatser. sånt gillar vi, jag ska stå där nästa år:-) för övrigt delade de ut ringar och andra smycket för ett värde av 6,7 milj inte illa...


Förutom alla festligheter var det showuppträde, här är en liten glimt av artisterna, det var tema  70-tals disco på hela showen vilket passade mig perfekt. 

är man riktigt duktig inom mary kay kan man så småningom "få" en sån här bil. Detta är en ljusrosa mercedes, häftigt...

för att sammanfatta, jag är med andra ord väldigt sugen på att starta igång mitt mary kay igen så är någon sugen på att prova produkterna bara hör av er.

Stor kram från Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar