fredag 12 november 2010

Förra veckans aktiviteter..

Nu tyckte jag det var dags att blogga igen efter 2 veckor sen sist, det är ju otroligt vad tiden den går fort.Förra veckan var jag vrål förkyld igen vilket innebar att vi fick ta det ganska lugnt. På måndagen åkte vi hem till mina föräldrar där jag kunde ta det lugnt och mamma o pappa tog hand om barnen en del.  På onsdagen kom Josefin och Axel på besök vilket var jättekul. Roligt att se att Axel nu kan gå. Den 5 på fredagen alltså fyllde min farmor 89år och jag hade bestämt sedan innan att vi skulle åka dit så det gjorde vi. Mamma, pappa och Sonia var också där. Mamma och jag hade med fika så det blev riktigt lyckat. Helgen annars var ganska lugn, i lördags åkte vi en runda till familia för vi behöde inhandla lite presenter till en massa barn vi skulle/ska gratulera. Sen i söndags åkte Thomas och barnen på kalas till Vera i Ängelholm eftersom jag skulle jobba med Mary Kay. Kändes lite tråkigt att inte kunna följa med men men har man bokat jobb så har man.

 På öppna förskolan (Hagapunkten) kom det två clowner på besök, det var lite skräckblandat förtjusning från Elsies sida. Clownen ovanför här var det en del barn som blev rädda för hon både såg och betedde sig lite konstigt... Elsie sa nu i tisdags då vi skulle åka till öppna "nä mamma ingen clown", så hon tyckte nog de var lite läskiga ändå för hon ville inte att clownen skulle komma.
 Full fart framåt med cykel och Axel därbak. Elsie har lärt sig senaste veckan att vända och backa själv så nu tycker hon det är extra kul att cykla.
 Min gamla välmående farmor blev som sagt 89 år i fredags, besöket verkade uppskattat i varje fall.
Här sitter Elsie med sin favorit MORFAR och fika är riktigt mums.... //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar