söndag 23 augusti 2015

Dags att jobba igen efter 7 veckors ledighet (semester och föräldrarledighet)

Då var det dax att ta tag i sitt vardagsliv igen. Jobbet väntar imorgon efter totalt 7 veckors ledighet. Barnen har fått 8 veckors sommarlov då jag och min fru har mixat våra ledigheter.

Ångest? nja lite. Men jag rivstartat med 4 resdagar till 4 olika ställen måndag till torsdag. Resor för dagen bara, men kommer att bli en intressant start. börjar med att åka upp till huvudkontoret i Stockholm imorgon och så får jag se om det är någon som känner igen mig...

Får se hur det blir med bloggandet och vilken inriktning den får. Har inte riktigt utvärderat än vad som kan vara intressant för andra att läsa om så vi får se som sagt. kanske blir det mer yrkesinriktat framöver fast då finns jag på LinkedIn där jag försöker vara aktiv och "blogga" eller göra inlägg om det som berör mitt yrke. Så jag får nog hålla mig till den uppdelningen fortsättningsvis med. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar