torsdag 8 juli 2010

hemmadag med massor av smultron



smultron till frukost, lunch och kvälls mat, det är smaskens mums//Elsie

idag har det bara varit lite hemmafix.skönt eftersom natten var lite strulig med barnen, blev typ bara 4 timmars sömn totalt, lite lite för min smak...trodde att vi hade hittat de perfekta utemöblerna till vår trädgård i går på blocket, säljaren hörde av sig idag via sms och skrev att det gick bra att hämta dem ikväll.Jag skickade tillbaka och frågade vilken tid som passade och vilken adress de bodde på. Hon svarade med att skriva adressen men skulle återkomma om tid senare och det var kl 14 i eftermiddag. Klockan blev 18 och jag hade fortfarande inte hört något så jag ringde och då fick jag beskedet att hon sålt dem till någon annan, ursäkta men hur snällt var det på en skala.... jag blev faktiskt väldigt besviken igen  så nu blir det inte mer sökande på blocket på ett tag, kanske hittar några billiga möbler sen på rean istället. //Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar