onsdag 7 juli 2010

Besök i Skingeröd

Idag har vi varit och besökt mina kära föräldrar i Perstorp. Syrran och Sandra var också och hälsade på, de hade varit där sedan kvällen innan. Som vanligt blev Elsie jätteglad av att träffa mormor och morfar de tar alltid så himla väl hand om henne så det är inte konstigt. Efter en vällagad middag åkte vi allihop upp till Skingeröd, till gården. Det var mitt första besök sedan mamma och pappa flyttade där ifrån för nästan 7 år sedan. Måste erkänna att det kändes lite i magen när vi kom ner till gården, jag har ändå levt hela min uppväxt där, men det gick faktiskt över ganska snabbt, man har ju sitt eget ställe nu att ta hand om :-) Vi fyndade i varje fall lite barnkläder samt en stolpotta mm. När vi hade "fyndat" färdigt fikade vi hemma hos min farmor, äntligen blev det av att vi åkte till henne, har jättedåligt samvete för det var så längesedan vi var där sist, typ nästan 1 år sedan. Men nu fick hon i varje fall träffa våra barn, vilket det verkar som hon uppskattade. Jag hoppas det inte blir så långt till nästa gång vi träffar henne för vi har bjudit in henne till dopet vi ska ha här hemma för Elof i augusti....//Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar