tisdag 27 juli 2010

Utflykt till Skånesdjurpark

Idag har vi varit på Skånes djurpark med farmor och farfar. Höjdpunkten idag har helt klart varit att Elsie har ridit för första gången på en ponny, gissa om jag är glad och stolt över min dotter :-) det trodde jag aldrig hon skulle våga. När vi kom fram till ponnyridningen sa Elsie hela tiden "åka häst", "åka häst", vilket jag trodde bara var något hon sa, men hon vågade minsann, kul, kul.

Här tittar Elsie på fåren tillsammans med farfar

Efter att ha klappat kalvarna och tittat på när sälarna fick mat var det dags att få lite mer energi så en fruktstund fick det bli...



Här förbereder vi oss för ridningen... snart vår tur

Farmor och Elof väntar vid ponnyridningen..

Jippi vad kul att Elsie rider, hon pekade på hästen och sa "häst", " häst" under hela rundan, jag tror inte hon riktigt själv kunde förstå att hon satt uppe på en häst.

En glad mor och dotter efter ridturen


aoooooo, aooooooooo, aoooooooo, så låter älgen enligt Elsie

Här tittar Elsie och Thomas på björnarna...

Det har varit en mycket skön dag idag, vädret var perfekt för en tur på djurparken. Tack Farmor och Farfar för en mysig dag tillsammans, ses snart igen. Många kramar från oss fam.Bladh Jr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar