måndag 21 september 2015

Finn ett fel - frukost på Kullaflyg


Har ju nämnt några gånger att jag flyger en del med Kullaflyg vilket fungerat bra i 11 år nu. Men en sak har de inte löst än... Smidigt sätt att beställa allergimat. Senaste åren har jag själv köpt med mig en fralla som jag tål från cafeterian på flygplatsen. Fungerar bra att sponsra flygplatscafeterian där jag nu är stammis och jag behöver bara visa mitt ansikte för att en ostfralla ska komma fram till mig.

Övrigt innehåll på frukosten är bra. Slogan är ju "närproducerad mat" vilket väldigt bra och gott. 

På eftermiddagarna eller kvällarna när man flyger hem så är det även då väldigt god mat som är närproducerat. Har inte fått så god mat på någon av de andra flumybolagen man rest med varken reguljärt eller charter. Tummen upp för det Kullaflyg och fortsätt i samma anda när ni blir BRA efter nyår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar