lördag 19 september 2015

Jobb i Köpenhamn under hösten

Om allt går som planerat så kommer jag att jobba lite i den danska huvudstaden under hösten. Fick besked igår om att mina samarbetsparters i Danmark vunnit ett projekt som jag med på offerten som underkonsult till den danska firman. Kommer att bli en utmaning då de har sagt att jag kan prata danska och förstår danska....

Förstå gör jag någorlunda, men att prata danska måste jag nog öva på... eller så får jag hålla mig i bakgrunden....

Men kul ska det bli att få lite miljlö och kulturskifte i jobbet.

Uppdraget är inom mitt huvudämne just nu; SAP License management. Låter kul va:-)

Så möjligtvis blir mina resor till Stockholm med Kullaflyg utbytta mot resor till Köpenhamn med tåg eller min PHEV (Mitsubishi Outlander, el/hyridbil)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar